music
+ follow ask.fm facebook ask.fm instagram
Bestfriend Ever

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan kawan 
Nampak tak gambar kat atas tuuuu ! Hah , itu kawan baik Auni . Nama dia Iskandar Arafat bin Dzulkarnain . Dia monitor kelas 4Cemara . Dulu kitorang satu kelas . Kitorang ada banyak minat yang sama . Apa Auni suka , Is pun suka . Kalau Is taksuka pun , dia tetap kena suka . Hahahahah xDDKitorang selalu gosip pasal One Direction sesama . Kitorang ni Directioner and Belieber , hehehehe . Is selalu datang tempat Auni bila cikgu takde . Seronoknyaaa , semua benda share sesama . Dah macam adik beradik tapikann...

Auni sekarang dah tukar kelass , dah masuk kelas akaun . Is pun dah macam kurang layan Auni . Hmmm sedih tau kawan baik buat macam ni . Dulu kitorang ada buat perjanjian tapi nampaknya macam Is je yang lupa pasal benda tu . Takpe lahhh , hmmm . Auni cuma nak cakap Is jangan lah macam ni . Kite kawan BFF , hmmm . Lagi satu , semua orang dengar sini . Auni dengan Is ni kawan baik kayyy , kawan baikkkk ! Bukannyaaa girlfriend boyfriend , okayyyy ! Tolonglahhhh faham . Sakai betul lahhh . Hahahahah . Okayyy pape pun nak cakap doakan kejayaan kami untuk SPM 2014 . Doakan Syaza Auni binti Salehan mendapat 10A+ didalam SPM 2014 dan Iskandar Arafat bin Dzulkarnain mendapat 9A+ didalam SPM 2014 , aminnn . In shaa Allah :) Bye assalamualaikum kawan kawan :*
I have a pen and my pen is blue. I have a bestfriend and it is you



skin by: Wanaseoby helped by: dollie